Z digitalizacijo je njegova popoldanska dejavnost v enem mesecu ustvarila 6000 € prometa (prej 500 €/mesec), kako?

Za širitev podjetja je potreben poseg na nov trg. Poleg lokalne prodaje na območju Primorske, je edini naslednji korak širitev skozi celotno Slovenijo. Širitev je najlažja in predvsem najcenejša z uporabo spleta.

S podjetjem smo že na začetku postavili cilje in tako izdelali prodajno usmerjeno spletno trgovino. Od samega začetka smo vpeljali sistem za e-mail marketing, s katerim smo spletno poslovanje postavili na noge.

Trgovino smo povezali s socialnimi omrežji ter omogočili spremljanje vedenja uporabnikov s pomočjo Facebook-a in Google-a. Tako smo podjetju olajšali možnost za kasnejšo možnost digitalnega marketinga, z že zbranimi podatki o potencialnih strankah so pa rezultati toliko lažje dosegljivi.

Poleg tega, je trgovina povezana z zunanjim servisom za hranjenje e-naslovov, tako je podjetje skozi čas zgradilo efektivno bazo uporabnikov, ki so ostali kar naprej ponavljajoče stranke, njihova imena gledamo ponovno in ponovno med naročil spletne trgovine.

Za lažje vodenje poslovanja, smo za stranko izdelali uvoz in izvoz produktov ter naročil.

Projekt

Ekolimusin spletna trgovina

Stranka

Ekolimusin d.o.o.

Naše delo je zajemalo

Spletno oblikovanje, Razvoj spletne trgovine, Povezava spletne trgovine s socialnimi omrežji, Razvoj baze za hranjenje e-naslovov

Tomaž: Z digitalizacijo smo našo zalogo sadja razprodali v manj kot mesecu dni. Ustvarili smo rekordni dobiček v tako kratkem času za našo dejavnost.

S Tomažem smo v kratkem času postavili spletno trgovino in mu pomagali pri razvoju prilagojenega načina poslovanja. Spletna trgovina se je s pomočjo kreativnega marketinga hitro postavila na noge in omogočila profitabilno poslovanje. Za spletno trgovino smo razvili tudi sistem e-mail marketinga, ki je najcenejši način oglaševanja. Nadaljnja širitev je tako precej olajšana.

Donosnost naložbe za njegovo spletno trgovino je neprecenljiva.
V samo enem mesecu je ustvaril 7 krat več, kot je znašala prvotna investicija.

Spletna prodaja za obdobje 8.5.2020 – 29.5.2020.

Kako smo dosegli tako izjemne rezultate?

Vse se je začelo z analizo ciljnih kupcev naše stranke. S tem v mislih smo načrtovali razvoj spletne trgovine in razmišljali o funkcionalnosti, katero potrebujemo. Spletna trgovina je enostavna, s svežo podobo in je prodajno usmerjena. Že prve stranke smo lahko ulovili v naš sistem za hranjenje e-naslovov, kjer smo se jim vsak teden posvetili in napisali uporaben a vseeno prodajno naravnan newsletter.

Oglaševanje

Prvotno oglaševanje na Facebook-u je bilo drago, saj Facebook-ov algoritem ni poznal naših stalnih kupcev. S stranko smo se odločili za poseben pristop in smo prve kupce pripeljali s pomočjo slovenskih vplivnežev (t.i. influencerji). Za relativno poceni zneske smo na stran pripeljali točno določeno skupino ljudi, ki so konvertirali in postali naši kupci.

 

Rezultati v številkah

Spletno trgovino smo pripravili prvi teden v maju, v samo dveh mesecih delovanja je spletna trgovina s celotno digitalno strategijo generirala 208 naročil in slabih 7000 € neto prometa. S tem zneskom smo skoraj premagali lansko poslovanje podjetja, katero je bilo omejeno na le lokalni Goriški trg. Ne smemo pozabiti, podjetje je razprodalo vso svojo pridelano zalogo sadja v prvem mesecu poslovanja. Rezultati so več kot odlični, glede na nasičenost trga.

Zrastimo skupaj, začnimo danes!

Spoznajmo se